دل شکسته1
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان love is love و آدرس www.youhearthmeforever.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Hearth sea
آرام بگیــــــر دلـــــم...او بی تـــو آرام استـــــ ـ ـ
پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : Ali       

سلام 

اميدوارم حالت خوب باشه که حتما با وجون اون حالت خوب هست 

توخوب و درست من و ميشناسي من نميتونم من لعنتي نميتونم کسي رو فراموش کنم و بيزار باشم اللخصوص کسي که دوسش داشتم.يادته يادته روز دوم سوم اشناييمون بهت گفت نگار من نميتونم بهت خيانت کنم من نميتونم وقتي کسي تو حافظم مياد به راحتي ازش بگذرم من بهت گفتم تا تهش هستم من گفتم و واقعا هم تا الانش حتي به يک دختر نگاه نکردم،نگار من بهت گفتم نفسمي اما فکر کردي شوخي ميکنم بهت گفتم زندگيم نفست متصله باز خنديدي و فکر کردي اينا حرف ها زودگذره هميشه ،هميشه خدا سعيم اين بود برات کمبودي نزارم چون نبودم خودش ينوع کمبودي بود ، ميدوني نگار يادت مياد شب هاي ميپرسيدم از صد چند دوستم داري بار اول گفتي 35 ,خنديدي گفتي شوخي ميکنم زياد خيلي،زياد تو بهم گفتي علي تو چن تا من بهت گفتم 70 گفتييي خخخخ اينهمه زياد نيست واقعيتش اينه نگار من اگه صد تا دوست نداشته هيچوقت اينهمه زمان منتظرت نميبودم واقعيتش اينه تو دروغ گفتي اگه اونشب ،اگه اونشب بجا گفتن سي بيشتر ميگفتي خيلي فرق ميکرد تو حرف دلت رو نزدي ولي من بي ريا بهت گفتم واسه من، واسه من خيلي ارزش داشتي و داري يادته يادته هميشه ميگفتي ميخوام مثل رها باشم ولي تو هيچوقت نفهميدي تو خودت تکي نيازي نداري مثل کسي باشي تو خودت الگوي وفاداري بودي برامن من نميدونم که چي شد تو همچين فکري کردي با خودت ولي هرچي بود اشتباه بود يادته يادته شب هاي امتحانم قهر ميکردي يادته من و بلاک کردي چه زمونه خوشي بود يادته شبا حرف ميزديم يهو ميرفتي يادته يهو وسط حرفامون بهم ميگفتي علي تورو خدا هر وقت هروقت خواستي بري بهم بگو خودم برم گرچه برام سخته ولي به خودم بگو ميرم و مزاحمت نميشم هههه کار دنيا رو ميبيني تو نگفته رفتي و من مزاحمت شدم ديدي دنيا چرخيد ديدي پس بازم ميگرده يادته يادته اونشب گفتي تو لياقت عشق پاکم رو نذاري گفتي خيلي پستي برو به درک يادته گفتم نگار اروم باش فقط دعا ميکنم همچين کاري نکني ولي تو نفهميدي منظورم اينه پا رو احساساتت نزاري يادته گفتي برو فقط برو يادته سه شنبه شب يکي پستات لايک کردم همون موقع اومدي گفتي نه پس هنوز اميدي هست بهت گفتم چيه ترسيدي غرور لکه دار بشع بيلي پيشم نفهميدي اون شب تا صبح داشتم با خودم کلنجار ميرفتم که چجوري بيام بهت بگم نگار دووست دارم نگار نميتونم تنهات بزارم نگار ميخوام بيام اصفهان تا با تو باشم تو نفهميدي دلم پر بود فقط ا،مدي وسط حرفام گفتي علي بسع من ميخوان برم يادته يادته اون شب 23 که نميخواستي من برم ميخواستي پيشت باشم و باهات حرف بزنم يادته وقتي اومدم رفته بودي يادته از دستم ناراحت بودي من تا ده صبح بيدار بودم واسه عذر خواهي عع عع عع چه دوره اي بود يادته يادته قسم ها به اذون صبح سر قضيّه مهيا و فائزه يادته اون حرف هاي دروغي که پشت سرم زده بودند و تو دلت پر بود رو سر من خراب کردي يادته گفتم عزيزم اروم باش مقصر منم يادته يادته با دختر خالم سر درس دعوام شده بود ارومم کردي يادته وقتي پيام ميدادي اگه پنج ثانيه تاخير داشتم ميگفتي 

علي باشع من ميرم انگار مزاحمتم 

يادته يا نع يادته تو گروه چهار نفره چقدر حرف ميزديم يادته ممرضا هميشع خواب بود يادته ما هميشه بايد رها رو راضي نگه ميداشتيم اگه يادته پس بزن به سلامتي 

به سلامتي دروغاايي که گفته شد 

بزن به سلامتي بزن به سلامتي قلبي که نپذيرفت به عشق قبليش بگه برو 

بزن به سلامتي حاضر نشد فراموشش هم کنه 

بزن به سلامتي پسري از وفاداري عشق به همه پز ميداد 

بزن به سلامتي روزشماري که هر روز يکي از کم ميشد 

بزن به سلامتي پسري که هربار اسمت رو ديد بغضش گرفت 

بزن به سلامتي قنوت هاي پنج دقيقه اي 

بزن به سلامتي درس خوندن هاي شبانه 

بزن به،سلامتي رويا سازي ها واسه رسيدن به دختره 

بزن به سلامتي گريه هاي شبانه 

بزن به سلامتي سرزنش هاي شبانه واسه هم زدن اینده دختره

به سلامتي اطمينان و ايمان که خرد شد 
بزن به سلامتي دعا هاي غريبانه 
بزن به سلامتي سينه هايي که زده شد فقط واسه رسيدن به رويا 
بزن به سلامتي اشک هايي که واسه پسر ام ابيها ريخته شد تا دعام رو مستجاب کنه 
بزن به سلامتي رفيقي که اومد گفت سر کار نباشم 
بزن به سلامتي قلبي که از ديدن maryam add you by id تز خوشحالي خدارو نميشناخت 
بزن به سلامتي همون رفيق که گفت من و ميشناسي علي اقا 
بزن به سلامتي وقتي گفته تمام انتظار ها و گريه هات واسه پوچي بوده 
بزن به سلامتي وقتي که گفت عروس شده 
بزن به سلامتي بزن به سلامتي وقتي گفت هنوز با کسري هست و قلبي که تپشش خاموش شد 
بزن به سلامتي وقتي مغزم حکم کرد برو از زندگيش لعنتي مهم نيست سگ هم نميبيندت 
بزن به سلامتي قلبي که گفت شما تو مساعل احساسي حرف نزن اينجا قلب،حکم ميکنه نه عقل 
بزن به سلامتي وقتي رفيقش ميگه اون راحته و ارومه 
بزن به سلامتي حرف هاي رو تخته و ياد اوري هاي گذشته هاي تلخ 
بزن به سلامتي اعصابي که ننيدونه الان خوشحال باشع فراموشش کرده يا ناراخت باشع ولش کرده 
بزن به سلامتي اميد هاي کاذبي که پسره به خودش ميده 
بزن به سلامتي وقتي به خودش ميگه نه عشق من باهام رو راسته دروغ نميگه 
بزن به سلامتي وقتي همه چيز تموم شدست ولي قلب ميگه وايسا پشيمون ميشع 
بزن به سلامتي قلبي که واي ميسته تا ببينه عشقش پشيمون بر ميگرده 
بزن به سلامتي اون لعنتي که ميدونه وقتي اسمش رو ذهنش هم پاک بشع رو دفتر کتابهاش پاک نميشع 
بزن به سلامتيش که وقتي مزون عروس ديد لال بشه و نگه ايشاالله ميام با خودش 
بزن به سلامتيش که وقتي همچيش تموم شده هست ميگه درس ميخونم ميرم دانشگاهي که اون هست 
بزن به سلامتي دلي که اينقدر تنگه که حتي حاضره با اون ببينتش 
بزن به سلامتي اون پسر که وفاداريش از سگ بيشتره
بزن به سلامتي خودم که تا دنيا دنياست تو ذهنم هموني که بودي هستي و فرق نميکني چون ميدونم واسه من هستي و داري وقت خودت رو هدر ميدي 
ميدونم اونقدر از خدا خواستم و ائعمه هاش که روشون نميشع من و تورو قسمت هم نکنن 
پس بزن به سلامتيشون 

من بر عکس تو ميگم تو لياقت اينهمه عشق و وفاداري رو داري پس تا اخرين ثانيه هم صبر ميکنم و برام هم حرف ديگران مهم نيست چون ته راهت پشيمونيه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: