دل شکسته2
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان love is love و آدرس www.youhearthmeforever.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Hearth sea
آرام بگیــــــر دلـــــم...او بی تـــو آرام استـــــ ـ ـ
پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : Ali       


سلام 
اميدوارم حالت خوب باشع که از محالات هست که کنارش خوب نباشي 
خواستم بهت بگم يادته هميشه ميترسيدي من کسي ديگه اي رو پيدا کنم 
هميشه ميترسيدي به کسي ديگه به جز تو دل بدم هميشه ميترسيدي وقتايي که نيستي سرم با جايي ديگه گرم باشه خب راسيتش الان ترس هات به يقين پيوسته من کسي رو پيدا کردم صد مرتبه از تو قشنگ کسي رو پيدا کردم هزار دفعه از تو يک رنگ کسي رو پيدا کردم که قدر عشق پاکم رو ميدونه با اينکه کنارم نيست ولي از تو چشام حرف تو دلم رو ميخونه يادته ميگفتي من بهت خيانت نميکنم تو حواست جمع باشع يادته هميشه ميگفتي.تا اخرش هستم فقط ميترسم تو تا اخرش نباشي پس بايد الان بهت بگم از راهي که رفتي برنگرد که خيلي ديره اخه اين دل بي صاحاب من خيلي وقت بود پيش تو گير بود ولي الان دلم يه جايه ديگه گير کرده اسيره 
يادته بهت ميگفتم هروقت پشيمون شدي برگرد راه برگشتنت هميشه بازه ولي الان ميگم نيا پيشم نيا تند فقط تند برو خوصلت رو ندارم از ناز و ادا هات خسته شدم حال و اعصابت رو ندارم 
ببين عزيزدلم ميدونم الان حساسيت و حسوديت گل کرده ميدونم الان ميخواي اوني که الان کنارمه و باهاش هستم رو نابود کني ، ولي اين خواسته خودد بود که من رو اينجوري کنم تو با من کاري کردي که روز و شب نداشته باشم باهام کاري کردي تو ياد و خاطراتت در نيام نگار الان اين حس و حالي رو که داري رو بزار واسه سه ماه ببين من تو اين سه ماه وقتي يه مرد غريبه اي کنارته چه حس و حالي دارم وقتي ميدونم پشيمون بر ميگردي وقتي ميدونم دوستم داري ولي اون غرورت اجازه نميده برگردي وقتي ميدونم هنوزم گاهي يواشکي بهم فکر ميکني اين هارو وقتب ميدونم پس قبول کن من هم حق انتخاب داشته باشم .ميدوني ايني که الان باهاش هستم هيچوقتش بهش نميگم نفسم هيچوقت بهش نميگم هستي من هيچوقت بهش نميگم تا تهش هستم بهش دروغ نميگم بهش قول نميدم همه کاري واسش بکنم هيچوقت قرار نيست بهش شب ها دلداري بدم بهش اميد نميدم لب تر کنه هرجا که هست بياد تا ببينتتم هيچوقت بهش قول نميدم وقتي دلم گرفت يکي ديگه رو بهتر پيدا کردم انتخاب نکنم و اون رو ول نکنم هيچوقت به اذان صبح قسم نميخورم واسش به دختري نگاه نکنم هيچوقت نميتونم بهش بگم تيپ نميزنم و معمولي در ميرم 
نترس ميدوني چرا ؟؟
چون اوني که تازه پيدا کردم خاطرات با تو بودن هست همون دختري که ازش ميزنم اون تويي خوده خودت که نه ياد و خاطراتت هست 
دفعه قبل گفتم بزن به سلامتي پس اينبار هم بد عادتد نميکنم بزن به سلامتي :
بزن به سلامتي پسري که وقتي فهميد عشقش سر،کارش گذاشته نرفت مثل همه پسرا کسي جديدي رو پيدا کنه گفت عيب نداره من بهش اعتماد و ايمان دارم بر ميگرده ولي امان اي دل که نميدونست اين ايمانش چيکار نميکنه 
بزن به سلامتي پسري که وقتي دختره تنهاش گذاشت و رفت هزاران و هزاران در خواستي دوستي باهاش شد ولي او بازهم گفت تکدونه عشقمه و بر ميگرده بهش ايمان دارم و نميخوام وقتي برميگرده با کسي ديگه اي باشم و ميخوام هميشه تکدونه عشقم باشه 
بزن به سلامتي پسري که ميدونه هرچي به دختره بگه دوست دارم معناي دوست داشتن رو نميفهمه اخه ميدوني چرا چون دختره عاشق واقعي نشده ولي خب بلاخره ميفهمه کاش دور نشه !!!
به سلامتي پسري که داد ميزنه :
اهاي ادما جواب دوست دارم عاشقتم بخدا مرسي و ممنون نيست جواب متقابل ميخواد 
بزن به سلامتي پسري که اونقدر دلش واسه ديدن عشقش تنگه که حاضره با اون ببينتش 
بزن به سلامتي داداش شاد و سرحالش رو ميخواد 
بزن به سلامتي داداشي که به داداشش ميگه ههههوي خبريه درهم رفتي نبينم غمت رو 
بزن به سلامتي مادري که ميگه عع تو اروم هم ميشي جاابه واسه اولين باره 
بزن به سلامتي زن داداشي که ميگه خرشانس ترين زن دنيا زن توهستش ايشاالله کوفتش بشع 
بزن به سلامتي اون پدري که ميگه پسرش رو خوب ميشناسه و تنهايي باهات حرف ميزنه تا درد دل هاتو بشنوه 
لزن به سلامتي همون پسر که تموم حرفاشو به پدرش ميزنه 
بزن باز به سلامتي همون پدر ميگه بهت ايمان دارم فقط مواظبه اعتمادت و دختره باش 
بزن به سلامتي پسر که روش نميشه که بگه بابا من مواظبشم اون مواظبم نيست نميدونه کي رو از دست ميده
بزن به سلامتي دوست دختره که هنوز هم که هنوز خبرايه مربوط به عشقت رو کامل نميگه اخه اون هم عذاب وجدان ميگيره وقتي ميبينه پسره داغون ميشه 
بزن به سلامتي پسري که ميگه ميرم اصفهان واسه پيشرفتش اما کسي از دلش خبر نداره واسه کي ميره 
بزن به سلامتي دختراي فاميل که ميدونن نزديکش نشن اخه اون واسه دختري ديگست 
بزن به سلامتي پسري که شب ها وقتي همه فکر و ذکرش پيشه دخترست نميدونه اين خونها ازرگ دستاشه يا چشماش 
بزن به سلامتي اون پسري که مينويسه تا دختره از عشقش پسره پي ببره اما دختره فکر ميکنه اينا همش بازيه اما نميدونه پسره واقعا ديوونشه 
بزن به سلامتيش که گفت نااميدي گناه کبيرست نا اميد نشو 
بزن به سلامتي خدا که همه راه هارو نبسته اين يعني تلاشت رو کني بهش ميرسي 
بزن به سلامتي استادهايي کهّ اروم شدن پسره رو فهميدن وعلتش رو جويا ميشند از دوست هاي پسره 
زدين به سلامتي پسره 
پس بزن به سلامتيه دختره :
اول بزن به سلامتي دوست فابريک و مادر دختره که هيچوقت اصل قضيه رو نگفتند چرا پسره رفت 
بزن به سلامتي وقتي که.ميگفت من بي تو هيچم 
بزن به سلامتيش که پسره رو از ياد برده به همين راحتي !!
بزن به سلامتي دختره که نفهميد که وقتي يه نفر کل دنياش رو ول کرده و پات همه جوره وايساده نبايد مثل پرگارش دورش زد بايد عاشقونه دوسشون داشت 
بزن به سلامتي دختره که به اين خوبي خودش رو زده به خريت و نميخواد باور کنه ايني که الان باهاش هست هم اينجوري پاش واي نميايسته 
بزن به سلامتي دوشب وداع 
شب اول 
بزن به سلامتي منت کشي هاي دختر واسه.موندن پسر 
بزن به سلامتي ياداوري حرف هاي يه مادر تو ذهن پسر 
بزن به سلامتي دختره.که نفّميد پسره از رو عشق ميپرسته دختره رو 
بزن به سلامتي پسر که اينده دختر مهم بود نه اينده خودش 
بزن به سلامتي دختر که به راحتي به پسره گفت تو لياقت من رو نداري 
بزن به سلامتي پسر که اشک تو چشاش جمع شد ولي هيچي نگفت ميخواست دختر رو اروم کنه ولي قسم جون دختره رو خورده بود 
به سلامتي وقتي که پسره از دختره خواست 
به سلامتي دختره که گفت فعلا ميخوام برم 
بزن به سلامتي ساعت 3:20 شب که دختره رو نوشت :
ببين تو پسر خوبي هستي و اخلاقات واقعا عاشق کننده هست اگه ميخواي عوض بشي عوض شو ولي اخلاق هّات رو عوض نکن اينا يه نعمتند 
بزن به سلامتي دختره که گفت 
من روزه هامو نمازهامو ارايش نکردن هامو نماز خوندن هامو از تو دارم و ممنونم ازت بابت اينا من خيلي فکر کردم تنها راهي که.ميتونم فراموشت کنم اينه که اکانتم رو پاک کنم .
بزن به سلامتي ساعت 3:23 دقيقه وقتي پسره بلند شد وقتي خواست همه چي رو بگه ميخواست فرياد بزنه ديووونه دوست دارم 
بزن به سلامتيش وقتي بغض گلشو پاره کرد وقتي ديد دليت اکانت کرده و يه حسرت رو دلش موند و يه دنيا پشيموني 
شب وداع دوم :
بزن به سلامتي پسره که تموم دنيا رو داشت از خوشحالي 
بزن به سلامتي دختري که دلش نميومد بگه اهاي من با يکي ديگه ام 
بزن به سلامتي حرف هاي عاشقونه اي باز رد و بدل شد 
بزن به سلامتي اشک هاي ذوق پسر،عرق شرم دختر
بزن به سلامتي قولي که دادند بهم تا ابد موندني باشند بسته شد 
بزن به سلامتي تند تند حرف زدن پسر 
بزن به سلامتي علي علي علي علي علي علي گفتن هاي پشت سرهم دختر به بهانه اينکه دلم برات تنگ شده بود 
به سلامتي وقت جدايي کوتاه که قراربود تا کهر فردا باشع ولي شد 90 شب 
بزنين به سلامتي دل شکستم .
لطفا برگرد ، ميايستم تا برگردي اخه ميدونم ارزشش رو داري

 
 

 



نظرات شما عزیزان:

مينو دختري پشيمون
ساعت13:03---12 آذر 1394
ببين دااداش
واقعا دوسش داري بپاش صبر کن به.قول خودت اخرش پشيمون ميشع
تو اينقدر وجدان داشته باش تا برگرشتنش بموني به پاش
چون وقتي پشيمون ميشع اولين جايي که بر ميگرده پيش تو هست
اونوقت اگه نباشي حالش ميشع مثل من شب و روزش گريه هست
اهاي دختري که واست اينا رو مينويسه خيال نکن تا ابد اينجوري ميمونه ها
بخدا اوهم مثل عشق اولم ميره پشيمون ميشي
به من مربوط نيست ميدونم ولي وظيفه دونستم بهت بگم چون روزايي که اينجوري شدم فقط به وحود اون احتياج داشتم
پاسخ:مینو خانم خودش میدونه تا اخررش هستم چون واقعا دوسش دارم و همه فکر وذکرم رسیدن به اونه الان گرچه اون من و یادش نمیاد ولی روزی دقیقه ای ساعتی یادش میاد علی ای هم هست اونوقت ازادانه میتونه بیاد درضمن این امر فراموش نشه که حرف شما درسته هرکسی طاقتی داره و به مدت محدودی میتونه کنارمون باشه ای کاش ما ادما قدر فردهایی که کنارمون هستند رو بدونیم و به راحتی از دستشون ندیم چون واقعا بعدها موجب پشیمونی هست .


neda
ساعت9:33---12 آذر 1394
ببين شازده پسر اينجور که تو مينويسي من ديگه چيزي از وجودم باقي نميمونه لطفا ادلمه بده خيلي قشنگ مينويسي

يه سوال فقط واقعا دختري هست که اين ها رو بخونه و بر نگرده خاک برررسرش
پاسخ:ببین دختر من مینویسم فقط هم واسه عشقم مینویسم و جز اون هدفی تو زندگیم ندارم در ضمن درست بحرف اون همه زندگی منه و باید باهاش رست بحرفی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: