درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان love is love و آدرس www.youhearthmeforever.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Hearth sea
آرام بگیــــــر دلـــــم...او بی تـــو آرام استـــــ ـ ـ
پنج شنبه 11 آذر 1394برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده : Ali       

سلام

با تو هستم (N)

        تویی که رویت را از من بر میگردانی !!!

به چشمانم نگاه کن

اشک هایم هنوز خشک نشده اند

از چه میترسی ؟؟؟ غرورررررت را زیر پا گذار

عیب ندارد  من گناهت را بخشیدم ام !!!

هنوز آنقدر عاشقت هستم که هیچ کینه ای از تو به دل ندارم.

فقط

فقط تورا به خدا سپرده ام  نه نگران نباش نفرینت نمیکنم

برایت دعای خیر میکنم

دعا میکنم خداهم تورا ببخشد و تنها نگذاردت

دوست ندارم توهم مثل من طعم لتخ تنهایی و گریه های شبانه را حس کنی

دوست ندارم تو هم مثل من صدای  شکستن قلبت بشنوی و انرا تجربه کنی

پس هرگز

هرگز

هرگز نفرینت نخواهم کرد و تورابه خدا خواهم سپرد (نه بنده خدا)

درکنار هرکس و هرچیزی که دوستش داری   حتی اوووون

به چشمانم نگاه کن

به همین چشم های اشکین قسم

دوست داشتم!!!

دارم!!!!

خواهم داشت !!!!

پس

همیشه نگران حال توام

Pls come back(N)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: